Smink på gamla dar...

 
Hejsan!
 
Så här på gamla dar har jag fått för mig att jag inte står ut med min roseaca, i alla fall inte just nu:)
Därför har jag börjat sminka mig!! Kan ni tänka er?! Hon som sminkat sig ungefär 8 gånger/ år förut...
 
Jag tittade på det allvetande internet & valde ut "Bare Minerals" som finns i en variant för folk som jag som lätt blir "blank".
Sen tittade jag på YouTube för att lära mig hur fasen man sminkar sig....(skratta inte) & införskaffade denna Bare Minerals MATTE:) 
Jag måste säga att jag är ganska nöjd. Den täcker bra, går fort att göra & det är lätt att hitta rätt nyans (hjälp finns på nätet). Jag valde nyansen "fairly medium" samt "medium".
 
Kanske Ullis blir en sminktjej? Tja, jag vet inte det men just nu är jag i alla fall nöjd med att vara det:)
 
Kram
LadyRosen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0