Godkänd på seminariet!

 
Woohoo!
 
Vår grupp blev godkända på det examinerande seminarium vi hade idag över nätet. Jag har haft turen att hamna i en riktigt bra grupp som fungerar bra, dessutom har vi ganska kul...icke att förringa:)
Vi redovisade om beröring, dess betydelse & upplevelse för patienten. Som bekant avskyr jag att redovisa men det gick ändå hyfsat eftersom ingen så mig, jag kunde rodna bäst jag ville utan att någon såg. Kändes skönt i lillhjärtat:)
Jag är glad att ett moment till är avklarat:) Lite stolt åxå för att jag klarat mig så här långt...hoppas resten går bra åxå.
 
Kram
LadyRosen
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis Smurfan! =)

2013-01-11 @ 05:20:42
URL: http://www.lottaskrypin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0