Praktik!


Tjo på er alla!
Då var min första vecka på praktik på angion gjord. Jag har haft sååå skoj men det har varit en tung vecka. Massor av nya intryck + en värkande häl...men jag kämpar på allt jag kan.
Jag har fått prova både att stå sterilklädd & att "passa". Det var spännande:) Börjar få lätt kläm på dokumenteringen åxå, det känns bra eftersom jag hållt på så pass lite med det.
Dom är dessutom trevliga & hjälpsamma där & det underlättar ju betydligt:)

Håll tummarna för en fortsatt lyckad praktik!

Kram
LadyRosen


Kommentarer
Postat av: Lotta

Måste du ha en sån där hemsk sak på bild??
Ha det gott smurfan

2013-02-16 @ 08:07:49
URL: http://www.lottaskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0