Borde ha stannat i sängen idag...


Idag var det en sån där dag då jag borde ha stannat i sängen. Vet ni vad jag menar?
Hälarna värkte, knölen på handen är stenhård & molvärker, det har jäklats idag på praktiken, vi fick beskedet att föräldrarna inte ska med på semestern trots allt & när jag kommer hem & ska ta bort tejpen från hälarna...vad händer då?! Jo, det ska jag tala om. Huden följde med & lämnade en krater under hälen!! Fy satan.

Försöker någon säga mig nåt eller vad tusan är det frågan om?

Tar en ljudbok & kryper i säng så kanske inget mer händer idag...kanske

En luttrad
//LadyRosen




Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu fröken fräken är det dax att du besöker en läkare!!
Sluta vara så jäkla envis ;)

2013-02-23 @ 08:53:30
URL: http://www.lottaskrypin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0