Den hårda verkligheten är tillbaka

 
Jaha, min kära...
Då var man tillbaka i den hårda verkligheten efter en underbar semester.
 
Just nu sitter jag på jobbet & kämpar mot en nackspärr från helvetet. Men efter en muskelavslappnande teblett ska det nog ordna upp sig....hoppas jag:)
 
På måndag börjar skolan igen med en innevecka på universitetet & sen är det dax för 6 veckors praktik.
Jag är både spänd, förväntasfull & livrädd, hahahaha.
Det ska bli spännande att få prova på mitt kommande yrke på "riktigt", jag kommer ju att få genomföra undersökningar själv denna gång.
 
Nä, nu börjar det hända saker här på jobbet så jag ska jobba på.
 
Kram
//LadyRosen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0