Meditaion


Jag har som sagt återupptagit min meditation & avslappningsträning.
Jag har märkt att jag mår bättre, andas lugnare & att viktminskningen går bättre dom veckor jag har tränat mer. Lite märkligt att det till & med påverkar vikten, tycker jag.
(Men å andra sidan...inatt jobbar jag så stressen kraschade min mage...igen..)

Har hittat två appar till smartphone som jag försöker använda dagligen, båda var gratis, vill jag minnas.
Den ena heter Mindfulness & är en meditationsträning för oss som inte är proffs:)
Den andra heter Relax free & är avslappningsträning på engelska.
Båda två är riktigt bra & välanvända, i alla fall hos mig.

Tror att jag mår bättre med den här träningen. Det känns så i alla fall.

Jobbar vidare nu. Kram.

// LadyRosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0