Man mår ganska gott:)


Då var man i Turkiet & Side.
Vi bor på Pegasos World, ett jättefint hotell med all inclusive.
Det är första gången jag testar all inclusive & jag måste erkänna att jag mår som en prinsessa:)
Sol, bad, shopping, god mat & gott att dricka.
Rummet har till & med ett separat vardagsrum! Bara en sån sak:)

Idag var vi in till Side & kikade. Underbar stad med gamla fornlämningar. Bilder kommer senare:)

Nu dax för en trevlig middag. Ska bli gott efter att ha sprungit runt i Side i 4 timmar:)

Skål på er

//LadyRosen alias Smurfan


Kommentarer
Postat av: Ellinor

oh! där var jag hösten 2010, till och med samma hotell :)



passa på att besöka en bazar om ni vill shoppa billigt. och hotellet erbjder gratis trasfer till dickmans textilebazar varje dag. de har sjukt bra shopping till fasta priser :)

trevlig semester! kram. :)

2012-05-02 @ 19:12:09
URL: http://www.ellinor.net
Postat av: Sanna

Var i Side för en massa år sedan. Supermysigt. Dit vill jag igen.

2012-05-07 @ 11:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0