Tungt med studierna idag


Idag var det extra tungt med studierna.
Jag har svårt att komma igång & allt verkar nödvändigare än att plugga...tvätta till exempel...& handla:)

Jag fick facit till läkemedelsberäkningstentan igår & fick gråta en stooor svätt. Det var en uppgift som jag missuppfattat & ett slarvfel vid omvandling.
Jag skäms nåt oerhört fast jag är långt ifrån ensam om att ha missat. Det är min prestationsånget, säger hjärtat. Kanske har han rätt.
Jag tog en promenad för att lugna ner mig men jag gick hem ganska fort, folk stirrar så vansinning när man promenerar & gråter.
Fick ett sms av en underbar klasskompis som åxå missat på LM-tentan. Vi ska räkna tillsammans & dränka våra sorger i lite vin:) Hon & hjärtat räddade min dag igår. Ni är toppen!

Tips! Jag har hittat en app till telefonen som hjälper en att meditera. Jag har börjat idag & tänker fortsätta. Hoppas på en lugnare, mer stabil & sovande Ullis:)

Nu ska jag titta till långkoket & sen avverka några sidor till i pedagogikboken (astråkig).

Kram

// Lady Rosen alias Smurfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0