Seminarium. Check! Mardröm. Check!

Hjesan alla.

Så var äntligen seminariet i denna flummiga skitkurs avklarad. Det gick faktiskt ganska smidigt, om jag får säga det själv. Ordbajs på hög nivå.

Vaknade imorse av en riktig mardröm.
Jag drömde om matte-tentan. Jag satt kvar längst & satt så länge att det kom in folk & började ha lektion medan jag skrev tentan. Sen kom tentavakten & sa att jag måste renskriva allt igen! HUGA!!

Nu försöker jag bestämma mig för om jag är färdigpluggad för idag eller om jag ska ta lite matte åxå. Jag var inte så sugen på matte men om jag känner mig själv rätt så kommer jag att få jättedåligt samvete om jag inte gör det. Man är lite felfuntad på det viset...

Känns lite tungt idag.

Plus & minus på er.

// Lady Rosen alias Smurfan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0