Nattjobb


Fick lite fler timmar i dag, började 19,00 istället för 22,00.
Än så länge är det väldigt lugnt men jag misstänker att natten blir jobbig eftersom alla har fått lön.

Har varit så duktig & dammtorkat & försökt fixa lite i dom nya lokalerna. Tyvärr är det ganska svårt för vi har inte så mycket grejer:) Men man gör så gott man kan.

Handen på hjärtat hade jag gärna varit hemma med hjärtat i dag, jag behöver ladda batterierna med lite mys.
Vi får ta det nästa helg istället:) Då blir det nog mys i Haparanda med tillhörande god mat & skojigt sällskap.

Viktnedgång: -0,5 kg (totalt 4 kg)
Det går sakta men så länge det går neråt eller står stilla får man vara nöjd...även om det skulle vara trevligare med snabbare nergång...

Nu är det banne mig dax för lite te, tycker jag:)

Myyys på er

// LadyRosen alias Smurfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0