Nattjobb á la smärta

Hej på er alla tokiga:)

Jag sitter helgens andra halvnatt nu inatt, med ryggontet från helvetet. Tur att folk är trevliga & lätta att ha att göra med inatt:)
Vaknade med ryggont imorse & vet inte vad gjort ens. Kanske suttit snett på jobbet, jag vet inte. Men perkele vad det gör ont.

Vi var på stan & knallade idag, det var så mysigt:) Bortsett från ryggen.
Jag fick lägga mig när vi kom hen...benen i vinkel på kuddar. Måste ha sett helt vansinnigt ut!

Viktnedgång: -1 kg (totalt - 3 kg)
Vi fortsätter med pluverdieten & varvar mer & mer med Atkinsmat. Det går över förväntan, faktiskt. Lyxar idag med lite mörk choklad, vilken typ jag är:)

Nu ska ryggen & jag kämpa vidare. Undrar om någon kan bända in mig i bilen när jag ska hem? Och bända mig UR den åxå...

Kram

//Lady Rosen alias Smurfan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0