Uppskjuten diet:)

Jag hann inte hämta ut dieten igår innan vi for till skyttet, så jag gör det ikväll i stället. Det innebär att jag startar imorgon, fredag.

Tror att jag kanske hoppas för mycket på denna, men det lär väl visa sig.
Jag hoppas på att värken ska lätta så pass att jag slipper söka läkare. Min svärmor hade så pass bra effekt att hon kunde ta av sig handledsstödet efter 9 dagar.

Funkar den inte så måste jag ta reda på om jag kommer att kunna jobba som röntgensköterska (förutsatt att jag klara utbildningen, så klart) eller om det är lika bra att avsluta utbildningen redan nu. Mår ganska dåligt över det.

Så håll tummarna för mig!! Och när ni ändå håller tummarna så håll dom imorgon åxå, då är det tentadax igen & jag tror den blir jävligt tung. Behöver allt stöd jag kan få.

Kram

// Lady Rosen alias Smurfan


Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller tummarna att det funkar smurfan. Däremot bör du nog överväga sidojobbet ytterligare en gång!!

För du både kajkar framförallt magen & men även lite annat så fort du tänker tanken på jobbet



Kram smurfelina! ♥

2012-02-16 @ 19:33:32
URL: http://www.lottaskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0