Ny diet för att minska på värken...

Ska prova en ny diet för att den sägs minska på värken vid reumatism. Den heter Easy-diet & försätter kroppen i ketos, vilket innebär att kroppen tar energin från fettet istället för från musklerna.
Jag fick tipset av min svärmor som provat den.
Jag beställde den i förrgår & ska hämta ut den idag....så jag tror jag börjar imorgon.

Ska bli intressant, men jag tror det blir jobbigt. Jag kommer att föra dagbok här på bloggen om hur det framskrider....eller inte framskrider:) Dagboken kommer att finnas under en ny kategori som heter "Easy-diet, dagbok".

Nu blir det till att fortsätta plugga en stund till. Smurf på er!

// Lady Rosen alias Smurfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0