Det är mycket nu!

Nu är det mycket för fröken Rosén.
Skolan tar så mycket tid att jag inte hinner tänka ens, än mindre städa, handla, tvätta eller andas.
Just nu har vi sjukdomslära. Väldigt intressant men FAN vad mycket.
Tentan är på fredag & NU först kom de inspelade föreläsningarna vi behövde. Inte vad jag kallar för lysande planering, direkt.

Nu är det ju inte första gången dom kör över oss...börjar känna mig som roadkill.

Vi hade en online-tenta idag i onkologi som jag var jättenervös inför. Tack & lov fick vi resultatet på en gång & slapp därmed vänta i 3 veckor. Jag hade 37 av 38, så jag är riktigt nöjd.

Åter till fredags-tentan!
Det är så svårt att veta vad man ska plugga på när det är så MYCKET. Var ska jag börja? Vad är extra viktigt?
OCH FRAMFÖR ALLT: VAD FAAAN HAR JAG GETT MIG IN PÅ?? I´m to old for this shit.

//Lady Rosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0