Dag nr 9

Då var det redan dag nr 9 av dieten. Gårdagen innebar ett Frisco-mål som var så jäkla gott så ni kan inte föreställa er:)

Vi har bestämt att vi på lördagar får äta nåt gott för att orka fortsätta så länge som möjligt. Tror att det är en bra idé.

Idag har jag inte hunnit äta mer än en ostsoppa men hittills känns det ganska bra.
Jag är lite piggare trots att jag pluggade rätt hårt igår.
Smärtan i händerna är inte så farlig, verkar mest sitta i pekfingrets första led & de distala lederna i mellanhanden.

Viktnedgång hittills: 2 kg

Nu tror jag det börjar bli dax att göra mig färdig för dagens skytte.
Månne om det blir på Knöppeln eller på Arcus? Jag tar gärna Arcus för då kan skjuta åxå, men jag misstänker att hjärtat är inställd på Knöppeln.

Pang, på er!

// Lady Rosen alias Smurfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0