Dag nr 7

Dag nr 7 & det är mig ett enormt stort nöje att meddela att mina händer värker väldigt lite idag. Nästan inget alls, bara en lätt molande smärta.

Helt underbart är det!! Jag är på topphumör idag:) Rockade till & med till 80-tals musik medan jag diskade! Bara en sån sak:)
Jag blir fortfarande trött fort när jag pluggar, men tror att jag får för lite energi av den här dieten för att ha full ork till studier. Men vad vet väl jag...

Jag har hämtat ut mina nya pulverpåsar idag & testat en variant, sparris-soppa, som var ganska okej.
Middagen får nog bli ostsoppan eller en jordgubbs-smoothie, jag har inte bestämt mig än.

Har promenerat en kort sväng & vibrerat en gång. Tror jag ska vibrera en gång till när jag uppdaterat klart här.

Smurf på er!

// Lady Rosen alias Smurfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0