Dag nr 6

Mina pluverpåsar är slut & de nya har inte kommit trots att det är länge sedan jag beställde dom. Det suger!

Jag gjorde det bästa jag kunde av det hela & intog en Atkins-lunch istället för sopp-lunch. Det var faktiskt härligt att äta "riktig" mat för en gångs skull:)
Hoppas nästan att det tar någon dag till innan pulverpåsarna kommer, vilken hemsk människa jag är.

Det är tungt att plugga med så mycket kurslitteratur som vi faktiskt har när man bara käkar pulver.
Jag blir trött mycket fortare & måste pausa oftare, men det är väl ganska naturligt, skulle jag tro.

Händerna värker inte lika mycket så då passade jag på att byta rent i sängen & tvätta....inte mitt smartaste drag, kan jag säga... För att vara en universitetsstudent så är jag nog rätt korkad, när allt kommer omkring.

Nu ska jag fixa mig en jättekopp te & vila skallen innan jag fortsätter läsa....känns som att litteraturlistan aldrig minskar ens...

Plugg på er!

// Lady Rosen alias Smurfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0