Dag nr 5

Har just ätit kycklingsoppan med lite stekt köttfärs i, ingen gourmetlunch men med lite salt i så överlever man på den:)
Gurkvattnet & te är mina livräddare!

Är jättetrött idag & har en huvudvärk från helvetet.
Värken i fingrarna var något mindre i går kväll, vet inte om det beror på dieten, vädret eller något annat.
Idag är händerna svullna & det bultar i dom, men jag har suttit & antecknat till en föreläsning hela förmiddagen...kanske det är därför.

Tänkte att jag skulle lyssna på en föreläsning medan jag vibrerar idag, en pedagogikföreläsning får det bli. Tror att det kommer att göra helvetes ont idag för jag fick bryta mig upp ur sängen imorse.

Dax att borsta tänderna för fjärde gången idag, avskyr att känna den där acetondoften.

Smurf på er!

// Lady Rosen alias Smurfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0