Dag nr 2

Jaha, då var man inne på dag nr 2 av dieten.
Allt har gått bra hittills & jag har till & med hittat en soppa som inte är vedervärdig:) (ostsoppa med stekt bacon till)
Lite hungrig är man ju så klart, så jag hoppas att man ställer om sig snart.

Var extremt duktig inatt...om jag får säga det själv...en kollega hade med sig fika, men jag tog inget. Bra gjort av mig:)

Den utlovade acetondoften ha infunnit sig med stormsteg, men det är bara att härda ut:)
På det hela taget är jag på rätt bra humör trots att jag är hungrig. Tröttheten beror nog mest på att jag jobbat två nätter efter att ha gjort en jättejobbig tenta.

Värken är hittills densamma.

Har vibrerat en gång redan idag men ska försöka ta ett pass till, det brukar hjälpa för ryggen.

//Lady Rosen alias Smurfan


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Heja Heja!

Det brukar vara en stor omställning på för kroppen att prova ny kost. Känner du att det funkar med "ketos" men att du vill byta kosten så funkar LCHF på samma sätt om jag fattat det rätt, dock inte provat själv men har en vän som följer det :)



Hoppas allt är bra med dig, brukar kika in här emellanåt men tror inte jag kommenterat tidigare :)

Kram /Ellinor

2012-02-19 @ 19:53:49
URL: http://www.ellinor.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0