Dag nr 11

Dag nr 11 har hittills gått bra. Vi gjorde en Atkins.middag istället för soppan idag. Jättegott med riktig mat som omväxling.

Pulverpåsarna börjar ta slut nu så jag kommer att börja växla mellan pulver & Atkinsmat. Precis som det stod att man skulle göra. Hoppas det går fortsatt bra.

Smärtan i händerna är värre idag.
Jag tror att det beror på att jag broderade en stund igår. Det var dumt av mig men jag söker något som får mig att slappna av, men verkar inte lyckas.
Jag har fått det påpekat för mig att jag är för stressad & att det kan vara därför som jag inte kan sova mer än 1 timme åt gången. Vad tror ni?

Nu ska vi träffas på nätet för ett grupparbete.

Kram

// Lady Rosen alias Smurfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0