Dad nr 10

Så var dag 10 här, fort var det gjort!

Idag är jag jättetrött men har inte så skarp smärta i händerna.

Hungrig är jag nästan jämt & jag funderar ofta på om det är värt det... Samtidigt är det helt underbart när händerna fungerar bättre & svullnaden gått ner något.
På tal om svullnaden så kan jag glatt meddela att jag numera ser två av knogarna på höger hand & nästan en på vänster...& det var ett tag sen.
Känns bra, jag knyter handen ibland bara för att se om dom är kvar. Ordet ni söker är "knäpp". Jo, jag vet, men tänk er själv att ha så inflammationsvullna händer att ni inte ser era knogar, bara gropar där dom skulle ha suttit, så kanske ni förstår lite bättre.

Nu är det dax för middags-pulvret & studier i massor.

Pulver på er!

Kram
Lady Rosen alias Smurfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0