Mår ganska gott:)

 
Har haft några jättemysiga dagar vid poolen.
Maten är kanon men jag har lite svårt att få aptit när det är så varmt. Solskyddsfaktor-krämen flödar ymnigt:)
 
Tyvärr har jag inte kunnat bada nu på några dagar eftersom jag ett sår som inte vill läka ordentligt:( Det suger apa! Önskar det ville läka snart.
 
Ikväll har vi legat vid poolen även kvällstid, jättemysigt & inte lika varmt som på dagen. Kan jag varmt rekommendera.
 
Nu är det snart dax för en sen middag & kanske en grogg:)
 
Kram
//LadyRosen

Kommentarer
Postat av: Maria

Finns det inga plåster som du kan sätta på så att du får bada. I Thailand finns ju alla möjliga medikamenter. Ha en underbar semester

Svar: Jo, jag har skaffat både vattentäta plåster & antiseptisk salva nu. Så nu blir det bada av:)
Ullis None

2012-08-02 @ 20:06:24
URL: http://mrbamse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0