Det var ett tag sedan nu...

 
Ber om ursäkt för att uppdateringarna sista dagarna varit så få...jag har inte mått så bra & därför varit mycket på hotellet & då finns inte mycket nytt att berätta:) Många ljudböcker har blivit lästa i alla fall, hahaha.
 
Jag mår lite bättre nu & igår var vi ut & käkade god mat. Än så länge har jag fått behålla den maten:)
Gjorde även bort lite shopping inför hemresan.
Huga, snart måste vi åka hem till den hårda verkligheten igen!
 
Idag har vi legat vid poolen & ikväll tror jag att det kan bli bio. Jag har faktiskt fått lite färg men som vanligt är jag mest röd & full av soleksem:)
 
Kram
//LadyRosen

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas det blir helt bra med magskiten dära!
Men måste då säga att man blir ju aningen avis när man ser bilderna du lagt upp på rum å takpool etc.
ojoj. :) Ha det så skönt. Å ta vara på tiden där nu innan ni ska hem.

2012-08-13 @ 11:05:11
URL: http://filosofersam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0