Underbar fredag den 13:e


Har haft en underbar fedag den 13.e idag!
Normalt brukar jag råka ut för allt elände som tänkas kan på denna dag men inte denna gång.

Trots dålig sömn inatt var jag ganska pigg när jag vaknade så jag fixade lite på grupparbetet innan det var dax för en föreläsning.

Läste sen ett mail från lärare som sa att poängen till läkemedelsberäkningstentan har ändrats till 90% rätt istället för 100%, vilket innebär att jag är GODKÄND!! Jag är fan i mig godkänd!! Jag är överlycklig!
Även hemtentan blev godkänd:)

Sen var jag & hjärtat iväg & tränade skytte. Vi bestämde att vi skulle träna fält idag & jag sköt jättebra & hade sååå roligt.
Jag har även bestämt mig för att sluta se ner på mitt skytte. Jag brukar normalt säga "bra...för att vara jag". Nu är det slut med det. Jag sköt bra, helt enkelt:) Och hade skoj på kuppen!

Efter det blev det lite vila & mys & sen iväg till jobbet. Hoppas på en lugn natt, jag har lite värk idag.

Stoor kram

// LadyRosen alias Smurfan






Kommentarer
Postat av: Lotta

härligt!!

2012-04-14 @ 07:46:51
URL: http://www.lottaskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0