Ny upplevelse:)

Idag har jag satt in en PVK (perifer venkater), eller som Marco säger " en nål i handen", för första gången.
Det var skitkul att sticka men inte alls som jag trott. Jag hade väntat mig att nålen skulle gå lätt genom huden men jag fick använda ganska stort tryck för att komma igenom.
Däremot var det inte lika kul att bli stucken själa, jag är ju så svårstucken. Och ont gjorde det åxå!

Vi fick träna på en jättehäftig gummiarm innan vi stack på varandra. Gummiarmen hade till & med vener att sticka i & saft som blod:)

Imorgon blir det laboration om syrgasterapi.

Trött som en bäver i motvind tar jag mig en tekopp & satsar på en tidig kväll.

// Lady Rosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0