Man har blitt student :)

Hej alla glada!

Nu jävlar har jag nyheter må ni tro!! Jag kom in universitetet! Ska gå röntgensköterska, kan ni tänka er??

Har pratat med chefen igår & vi kom överens om att jag ska jobba kvar extra. Han var så snäll & förstående, det uppskattarde jag verkligen.
Jag är SÅÅÅ glad att jag kan jobba kvar!! Kommer att försöka jobba allt jag kan utan att tappa bidraget eller störa studierna.

Är så spänd, glad, oroligt, uppe i varav & halvhispig. Värre än vanligt menar jag nu :)
Tänk om jag inte fixar det? Eller om är trist? Eller om det är skitkul?

Hihihi, man är lite tossig & spattig efter alla spänningar.


// Lady Rosen




Kommentarer
Postat av: Lotta

=)

2010-12-16 @ 20:11:48
URL: http://www.lottaskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0